Δήλωση
ΔΗΛΩΣΗ της Διοίκησης για την Πολιτική και Στόχους Ποιότητας
Η διοίκηση της εταιρείας αναλαμβάνει την ευθύνη για την ανάπτυξη, συντήρηση και συνεχιζόμενη βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και του ενσωματωμένου συστήματος, δηλώνοντας τις παρακάτω βασικές αρχές που περιλαμβάνονται στην πολιτική:
-
Προσανατολισμός προς πελάτες και άλλους ενδιαφερόμενους - γνωρίζουμε την ευθύνη μας και επιδιώκουμε να ικανοποιούμε στο μέγιστο τις υπάρχουσες και μελλοντικές ανάγκες όλων των πελατών μας, τηρώντας τις ισχύουσες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις.
-
Ηγεσία της διοίκησης – γνωρίζουμε την ευθύνη μας για τη διατήρηση λειτουργικών συστημάτων. Δημιουργούμε κατάλληλες συνθήκες που ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους της εταιρείας να συμμετέχουν πλήρως στις διαδικασίες διαχείρισης ποιότητας και να επιδεικνύουν πρωτοβουλία κατά την εκτέλεση των σχετικών δραστηριοτήτων.
-
Συμμετοχή των ανθρώπων - πιστεύουμε ότι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας είναι οι άνθρωποι. Στοχεύουμε στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου οι άνθρωποι είναι κίνητρα, ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας.
-
Εγκυρότητα απόφασης με βάση τα δεδομένα – οι αποφάσεις σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας βασίζονται σε επικαιροποιημένα και σωστά δεδομένα. Η εφαρμογή ενός λειτουργικού συστήματος επικοινωνίας και διαχείρισης εγγράφων παρέχει τις προϋποθέσεις για τη λήψη σωστών αποφάσεων.
-
Προσανατολισμός στη διαδικασία - τα προϊόντα που παράγονται από την εταιρεία είναι το αποτέλεσμα αλληλοσυνδεδεμένων κύριων και υποστηρικτικών διαδικασιών, οι οποίες θεωρούνται και διαχειρίζονται ως σύστημα και όχι μεμονωμένα.
-
Αμοιβαία επωφελείς σχέσεις με προμηθευτές – βασισμένο στην αρχή ότι για την παραγωγή ενός προϊόντος υψηλής ποιότητας απαιτούνται υλικά, υπηρεσίες και εξοπλισμός υψηλής ποιότητας, η εταιρεία επιλέγει προμηθευτές που προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα.
-
Συνεχιζόμενη βελτίωση ποιότητας - μέσω συνεχούς παρακολούθησης και ανάλυσης των διαδικασιών της εταιρείας και εφαρμογής αποτελεσματικών διορθωτικών μέτρων, η διοίκηση επιδιώκει τη συνεχιζόμενη βελτίωση της ποιότητας.
Για την επίτευξη του κύριου στόχου της - παραγωγή και διάθεση προϊόντων υψηλής ποιότητας που ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των πελατών μας – η διοίκηση της εταιρείας θέτει τους παρακάτω στόχους:
-
βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.
-
αύξηση νέων πελατών.
-
αύξηση του όγκου πωλήσεων.
-
εφαρμογή νέας τεχνολογίας και τεχνικών.
-
ενίσχυση των προσόντων του προσωπικού.
Η διοίκηση της εταιρείας εγγυάται ότι:
-
η οργάνωση διαθέτει τους απαιτούμενους πόρους για την ανάπτυξη, συντήρηση και εξέλιξη του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας;
-
φροντίζει η εισαγωγή του συστήματος να λειτουργεί αποδοτικά και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2015.
Διευθυντής:..........................
/Π.Ζυμπίλβερ/
Ημερομηνία: 20.01.2023
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Γράψτε μας στο sales@asapit.gr ή καλέστε μας στο τηλέφωνο: + 30 231 1320496.